چطور ترازمو افزایش دادم؟

🔮لطفا خودتان را معرفی کنید.

✒️با سلام. من امیرصدرا مشعوفی،دانش آموز پایه دهم رشته تجربی،محصل در دبیرستان شهیدبهشتی۱ و ساکن اردبیل هستم.

🔮شما در آزمون قلم‌چی ترازتون ۵۲۷۹ بود و توانستید در این آزمون به تراز ۵۹۴۴ برسید.چطور پیشرفت کردید؟

✒️من در آزمون های قبلی، بدون هیچ برنامه ای شرکت میکردم و بخاطر همین،تراز من بیشتر از ۵۳۰۰ نمیشد.ولی در آخرین آزمونم، با کمک استاد ایلقار موذن زاده با هدف مشخص و برنامه ریزی صحیح توانستم تراز خود را بطور قابل توجهی بالا ببرم.

🔮درصد زیست شناسی شما در آزمون قبلی ۱۰-% بود و در این آزمون شما توانسته اید که به درصد %۶۲ برسید. از چه روشهایی استفاده کردید و نحوه مطالعه تان چگونه بود؟

✒️در آزمون های قبلی،نحوه مطالعه زیست شناسی من بیشتر بصورت حفظی بود و به همین علت هم نمیتوانستم به تست ها پاسخ صحیح بدهم،ولی با روش های مفید و موثر استاد ایلقار موذن زاده از جمله حاشیه نویسی و Big data تونستم که کل کتاب رو بصورت مفهومی متوجه شده و ریز به ریز متن کتاب رو بخونم و بطور کامل به اون مسلط بشم.البته بازم جای پیشرفت داره.

🔮شما در این آزمون رشد بسیار چشمگیری در دروس عمومی بخصوص دینی و زبان هم داشته اید.چطور توانستید دینی و زبان را صد بزنید؟

✒️من زبان انگلیسی رو تا سطح بالایی در یکی از موسسه های معتبر شهر خونده ام و میتونم که تست هایی بالاتر از سطح قلم چی رو هم بصورت کامل پاسخ بدم و به همین دلیل در همه‌ي آزمون های قلم چی،زبان رو بالای۹۰% میزنم.البته ناگفته نماند که روش های تست زنی که در مدرسه هم کار میکردیم بی تاثیر نبوده.
کتاب منبع من برای درس دینی، جامع قلم‌چی هستش که در اون کتاب تمام مطالبی رو که باید بدونیم رو خیلی مفصل توضیح داده.همینطور برای هر آیه پیام های تکمیلی آورده که اون ها هم خیلی کمک میکنند.مطالعه درس دینی من بیشتر جنبه حفظی داره.

🔮روشهای مطالعه خود در سایر دروس را شرح دهید.

✒️در دروس ریاضی و فیزیک، من بیشتر تمرکزم رو روی حل مسائل گذاشتم و با حل مثال های مخلتف از یک سوال سعی میکنم تسلط خودم رو بر روی اون نوع از سوال کامل کنم که البته در آخرین آزمون خودم بدلیل تقسیم نکردن متعادل وقت، نتونستم زیاد تمرین حل کنم بطوری که حدود نصف زمان مطالعه خودم در این دوهفته به زیست شناسی اختصاص دادم.درس شیمی هم،قسمت حل مسائلش مثل ریاضی و فیزیک بود که توضیح دادم و بخش حفظی و مفهومی متن کتاب رو مثل زیست شناسی با حاشیه نویسی مطالعه میکردم.
برای درس ادبیات از کتاب میکروطبقه‌بندی گاج استفاده میکنم که بطور کامل به توضیح لغات و متون هر درس پرداخته و در بخش تستی کتاب هم، ابیات بسیار زیادی آورده که میتونه تشخیص آرایه ها و تشخیص نقش ها در جمله رو تقویت کنه. همینطور به قرابت معنایی هم خیلی کمک میکنه.
در درس عربی هم از کتاب گاج استفاده میکنم.این کتاب هم لغات و متن هر درس رو بصورت کامل توضیح داده.همینطور در بخش قواعد هم مثال های زیادی آورده که به راحتی قواعد رو قابل فهم میکنه. تست های این کتاب طبقه‌بندی شده است که برای لغات، ترجمه، قواعد و درک مطلب بصورت جداگانه تست های انبوهی آورده که خیلی کمک زیادی میکنه.
برای افزایش مطالعه خود چه اقداماتی انجام خواهید داد؟

ساعات مطالعه من در روز حدود ۵ ساعت هستش که باید افزایش بدم و لذت درس خواندن رو درک کنم و طبیعتا لذت مطالعه خود به خود به افزایش ساعت مطالعه می‌انجامد.در آخر عرایضم خدارو شکر میکنم که زمینه آشنایی با استاد گرامی جناب آقای ایلقار موذن زاده رو برایم فراهم کرد.

 

کایزن یعنی رشد به سوی موفقیت

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چطور ترازمو افزایش دادم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین

مجوز فعالیت سایت

logo-samandehi

ویدئو برتر

باز کردن چت
سلام
نیاز به مشاوره دارید؟

پشتیبانی سایت توسط اردپرو