اولین کارگاه تخصصی ” عکاسی خبری” بزودی در مشگین شهر

عکاسی

اولین دوره تخصصی عکاسی خبری با همکاری موسسه فیلمسازی رویای خیاو هنر و خانه مطبوعات مشگین شهر بزودی در این شهرستان برگزار می شود.

سید رضا موسوی عصر امروز ( پنجشنبه ۲۶ فرودین ۹۵) در نشستی که با رئیس خانه مطبوعات مشگین شهر داشت اظهار کرد: رشد آمار سایت های خبری و مطبوعات و همچنین افزایش میزان گرایش به شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر در شهرستان و همچنین رشد روز افزون علاقمندان به عرصه عکاسی و هنری ما را برآن داشت تا یک دوره کوتاه مدت عکاسی خبری و خبر تصویری را با حضور اساتید این حوزه در شهرستان مشگین شهر برگزار کنیم .

وی افزود : موسسه فیملسازی رویای خیاو هنر بعنوان اولین موسسه هنری در شهرستان مشگین شهر فعالیت خود را آغاز کرده است و برنامه های ویژه ای در خصوص برگزاری دوره های تخصصی عکاسی و فیلمسازی و سایر رشته های هنری دارد تا بتواند در راستای پاسخ دهی به مطالبات علاقمندان به عرصه هنری قدم های موثری را بردارد .

موسوی با بیان اینکه عکاسی فقط عکس گرفتن نیست بلکه خلق هنر است گفت: گستردگی فضای مجازی و سهولت دسترسی مردم به محصولات عکاسان، نیاز آحاد جامعه برای داشتن دانش عکاسی را افزایش داده است وعلاقمندان باید با یادگیری تکنیک های عکاسی بتوانند اثر هنرمندانه ای خلق کنند تا بتوانند پاسخ شایسته ای به خواسته های مردم بدهند.

مدیر عامل موسسه رویای خیاو هنر اظهار داشت: این دوره بصورت رایگان و بصورت کوتاه مدت با حضور اساتید حوزه عکاسی برگزار می شود و به شرکت کنندگان در این دوره مدرک اعطاء خواهد شد .

رئیس خانه مطبوعات مشگین شهر نیز در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره گفت:فتوژورنالیسم از ملزومات روزنامه نگاری حرفه ای است که خانه مطبوعات در همین راستا اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کرده است که برگزاری کارگاه خبرنویسی برای اولین بار در شهرستان اخیرا انجام شد و دوره های لید نویسی ، تیتر نویسی ، عکاسی خبری، توزیع نشریه و جذب آگهی در دستور کار خانه مطبوعات قرار گرفته است .
وی گفت: گستره نیاز به عکس و عکاسی محدود به عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی نیست و بعنوان هنر “خلق تصویر” نقش سازنده و موثری را در حوزه های مختلف از جمله روزنامه نگاری و فضای سایبری بازی می کند.
عسگرزاده اظهار کرد : هنر عکاسی بعنوان سریعترین آفرینش هنری از جایگاه ویژه ای در روزنامه نگاری حرفه ای برخوردار است و آشنایی اصحاب رسانه و خبرنگاران با تکنیک عکاسی خبری راه را برایشان در رسیدن به دنیای حرفه ای گری در عرصه روزنامه نگاری هموار می سازد .
وی افزود : برگزاری دوره عکاسی خبری توسط موسسه رویای خیاو هنر اقدام قابل تقدیری است و فرصت مناسبی را برای آشنایی اصحاب رسانه و خبرنگاران با این مقوله را فراهم می کند که انتظار می رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در این دوره شرکت نمایند .

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به دفتر موسسه رویای خیاو هنر واقع در خیابان باهنر جنوبی بالاتر از سینما مراجعه کنند.

وراوی

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “اولین کارگاه تخصصی ” عکاسی خبری” بزودی در مشگین شهر”

  1. سلام
    امیدوارم این کلاسها باعث ارتقای خبرنگاران شهر بشه. چیزی که شهر از همه بیشتر بهش نیاز داره افشاگریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین

مجوز فعالیت سایت

logo-samandehi

ویدئو برتر

باز کردن چت
سلام
نیاز به مشاوره دارید؟

پشتیبانی سایت توسط اردپرو