چطور با دوست پسرم در مورد مسائل جنسی صحبت کنم؟

چت با دوست پسر

سوال:

من از استان کرمانشاه پیام میدم. دوسالی هست با یه پسر دوست شدم. تا حالا با تلفنی هم حرف نزدم فقط از طریق چت کردن. البته خودم نمیزارم.
خیلی وابستش شدم اونم همینطور ولی ببخش این حرفو میزنم این دو سال تا حالا بحث مسایل جنسی نکرده ولی میخواد بحثش کند نه اینکه بگی هوس باز هست میگه تا هوس نباشه عشقم نیست یک بارم تا حالا دیدمش عکس خودم هم به هیچ وج بهش ندادم …..خودشم از این سخت گیری های من خوشش میاد ولی به خودم نمی گه برای اینکه مزاحمت شدم خواستم راهی را برام بزاری که نه سبک بشم. هر روز بیشتر جذبم بشه برای ازدواج تو رو خدا کمکم کنید درباره مسایل جنسی باهاش حرف بزنم فقط از طریق چت اونم برای یادگیری هر دو طرف میدانم که‌ هوس باز نیست

پاسخ:

🔮برای اینکه شما فرد مورد علاقه تان را به سمت خود جذب نموده و به ازدواج سوق دهید بایستی در وهله اول هم بتوانید خودتان را خوب بشناسید و هم طرف مقابل را. اینکه خلق و خو، شخصیت، آرزوها و آرمانها، باورها، اهداف، عادات و سبکهای زندگی و دلخوشی های شما دقیقا کدام است و همچنین بررسی این مسائل در طرف مقابل. پس خود شناسی گام اول و بعد از آن ارتقای قابلیت هوش هیجانی برای شناخت بیشتر خود و طرف مقابل گام بعدی است.

🔮مهمترین مساله در یک رابطه به نظر من توانایی حدس واکنش مخاطب است. یعنی این مهارت را کسب کنید که یک رفتار و منش خاص، برخورد و بیان شما راجع به یک مساله چه عکس العملی را مستواند در پی داشته باشد. اینجاست که میتوانید مدیریت رابطه را به دست بگیرید. بهتر است کارهای زیر را انجام بدهید:

🔮قبل از هر چیز به خودتان فکر کنید که قرار است با فردی یک عمر زندگی کنید. در صورتی که وی عشق واقعی شما است در صورتی که دارای ثبات اخلاقی می باشد و لیاقت عشق شما را دارد از تکنیک های زیر برای داشتن وی استفاده کنید. این تکنیک ها دکمه های عاطفی وی را می فشارد.

🔮شخصیت و کاراکتر شما

 💫مهمترين چيز براي يك مرد در درجه اول شخصيت يك زن است پس خودتان باشيد.

 🔮تماس تلفني متعادل

💫از قدیم گفته اند: زن ناز است و مرد نیاز. پس سعي کنيد زياد دنبال او نرفته و مدام  تلفن نکنيد. حد مشخصي براي اين مسئله وجود ندارد، اما دقت کنيد هميشه تعادل را در تماسها رعایت کنید. سعی کنید احساسات خود را کنترل و همچنان فرديت و استقلال خود را حفظ كنيد.

 🔮 همنشيني با دوستان با شخصیت و به قولی آدم حسابی

💫جیمز ران در این خصوص میگوید: شما میانگین پنج دوست کناری خود هستید. پس به دوستان خود توجه داشه باشید که چه کسانی هستند. پسرها به این قضیه حساسیت دارند. همنشینی با آدم حسابی ها روی رفتار شما تاثیر مثبت خواهد داشت و دوستان و همنشينان خوب شما را پيش مرد مورد علاقه  سربلند خواهند کرد و باعث مي شود که از نظر او  فرد ارزشمندي جلوه کنيد. مرد مورد علاقه شما دوست دارد با کسي ازدواج كند. که با افراد خوب رفت و آمد دارد پس با افراد تاپ رفت و آمد کنید و از گشتن با کسانی که اخلاق و رفتار مناسبی به خاطر خودتان هم ندارند دوری کنید.

🔮سهل الوصول نباشيد

💫اگر به راحتي در دسترس مرد مورد علاقه خود باشيد مطمئن باشيد وي هيچ تلاشي براي بدست آوردن شما نمي كند. هيچ كس براي بدست آوردن آنچه كه دارد تلاش نمي كند. مردان عاشق تلاش  براي بدست آوردن دل زنان هستند. او را از وجود همیشگی خود نیز مطمئن نکنید چون کسی از آینده و اتفاقات آینده خبر ندارد.

🔮به خاطر به دست آوردن او از بدن خود مایه نگذارید.

💫باج دادن جنسی پسرها را میتوان از شما ورتر کند. چرا که بخاطر تنوع طلبی شایع شده در جامعه، یک پسر وقتی شما را فتح کرد شاید در اندیشه این باشد که بدن دختر دیگری را هم تجربه کند.

🔮خوش لباس و جذاب  باشيد و ورزش کنید

💫هيچ كس  دوست ندارد  با آدم هاي بدتيپ و ژوليده رفت و آمد کند. سعي کنيد مرتب و خوش پوش باشيد چر كه  اكثرا از روي قيافه و ظاهر در مورد افراد نظر مي دهند. البته آرايش زننده نداشته باشيد. ورزش كنيد غذاهاي سالم بخوريد تا خوش اندام هم باشيد. به ظاهر خود اهمیت بدهید.

🔮کاری کنید احساس خوبی در مورد خود داشته باشد

💫بيشتر حكم شنونده را داشته باشيد، وی را تایید کنید سپس نظر خود را عنوان کنید. بيشتر بشنويد لبخند بر لب داشته باشيد و شاد باشيد. از شوخي او بخنديد. ولي متانت خود را حفظ كنيد. اگر طبع شوخ داريد، کمي از آن را به او نشان دهيد. بیشتر سعی کنید حتی از جوکهای بی مزه او بخندید.

  از ویژگی رفتاری او صادقانه تعريف كنيد تا احساس خوبی در مورد خود داشته باشد.

🔮افسرده نباشيد، غر نزنيد و از روزگار و كار و غيره شاكي نباشيد.

💫پسرها از دخترهای نق نقو و همیشه شاکی گریزانند.

🔮اسرارآميز باشيد

💫اگر  احساسات قلبی خود را به یکباره به او بگوييد، ممکن است زياد جذب شما نشود.  مسائل مربوط به خودتان که دانستن آنها برای یک زندگی مشترک ضروری و حیاتی است  را مخفی نکنید و دروغ نگویید.

البته درمورد جزییات عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید.

 🔮ضعف و ناتواني هايتان را به او نگوييد و از خود ايراد بیجا نگيريد

💫هر کسي ضعف و ناتواني دارد، اما لازم نيست که اين ايراد خود  را به اطلاع او برسانيد. اگر اين کار را بکنيد، آن ضعفتان را باعث شوخي و خنده ي وي مي کنيد ايراد گرفتن بیجا از خود نیز از اعتماد به نفس و جذابيت شما مي كاهد.

🔮دخترانگی تان را حفظ کنید.

💫در سر قرار دلبر باشید. زنانه باشید .چه در طرز صحبت کردن، راه رفتن، نشستن. چرا که قرار شما قرار با یک زن نیست بلکه با جنس مخالف است.

💫با آرزوی موفقیت💫

ایلقار موذن زاده(روانشناس)

 @ilqarmoazzen

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چطور با دوست پسرم در مورد مسائل جنسی صحبت کنم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین

مجوز فعالیت سایت

logo-samandehi

ویدئو برتر

باز کردن چت
سلام
نیاز به مشاوره دارید؟

پشتیبانی سایت توسط اردپرو